نوشته شده توسط : نازگل آزادی

نقد و بررسی لوسیون فلوئید مرطوب کننده پوست چرب ویتالیر

ویژگی های کرم مرطوب کننده خوب از جمله مسائلی است که حتما هنگام خرید باید به آن توجه کرد. لوسیون فلوئید مرطوب کننده پوست چرب ویتالیر حاوی کمپلکس آبرسان مناسب پوست چرب بوده و یک مرطوب کننده مناسب جهت خشکی پوست ناشی از مصرف روآکوتان و سایر درمان‌های پوست چرب است. این محصول فاقد چربی پارابن بوده و برای پوست هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند و مورد تایید متخصصات پوست است. این محصول برای افرادی با پوست چرب فرمولاسیون شده است و از ایجاد جوش جلوگیری می‌کند.

 

انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده متناسب با پوست

برای انتخاب یک کرم مرطوب کننده مناسب نیاز است تا اول نوع پوست خود را تشخیص دهید. شما باید نوع پوست خود را بر اساس چیزی که می‌بینید و حس می‌کنید، تشخیص دهید. پوست خشک به کرم مرطوب کننده غلیظ جهت تامین و جبران رطوبت از دست رفته پوست نیاز دارد. در صورتی که پوست چرب یک کرم و لوسیون سبک می‌خواهد که منافذ پوست بسته نشود و چربی پوست افزایش پیدا نکند. اگر هم پوست شما از نوع حساس است، بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که پوست شما قرمز نشده و تحریک ایجاد نکند.

ویژگی های لوسیون فلوئید مرطوب کننده پوست چرب ویتالیر

حاوی کمپلکس آبرسان مناسب پوست چرب

مرطوب کننده مناسب جهت خشکی پوست

 


:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازگل آزادی

خود تراش چیست؟

 

تیغ اصلاح یکی از مهم ترین ابزار های اصلاح صورت و موهای زائد بدن می باشد که امروزه استفاده از آن ها بسیار متداول بوده و در برند های مختلفی هم عرضه شده است. تیغ از دو قسمت مهم تشکیل شده است که یکی از آن ها بدنه و دسته آن می باشد و دیگری تیغه فلزی که از آن برای اصلاح و برش مو استفاده می کنیم.

 

یکی از اشتباهاتی که بسیاری از ما دچار آن هستیم، این است که فکر می کنیم «ژیلت» همان تیغ می باشد و در بسیاری از مواقع، از عبارت «ژیلت» استفاده می کنیم.

مثلا می گوییم: «خرید ژیلت»، «ژیلت اصلاح کننده مو»، «ژیلت اصلاح صورت» و…

 

در صورتی که ژیلت یک برند تولید کننده خودتراش و تیغ اصلاح صورت و مو می باشد نه یک ویژیگ یا وسیله برای اصلاح! پس از این پس بهتر است از عبارت خودتراش یا تیغ اصلاح استفاده کنیم.

 

انواع ژیلت و خودتراش اصلاح

 

به طور کلی شما برای اصلاح صورت و موهای زائد بدن خود، می توانید به 2 نوع ابزار اصلاح دسترسی پیدا کنید که عبارتند از:

 

خودتراش تیغ دار (مدل های جدید و کنونی)

خودتراش بدون تیغ (سنتی و قدیمی) که نیاز به تیغ یدک دارد.

هر کدام از این نوع تیغ ها، دارای یک سری مزیت و معایب می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

برای خرید محصولات مراقبت پوست از فروشگاه اینترنتی سرمه دیدن فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازگل آزادی

شب‌ها بهترین زمان برای استراحت، بازسازی و ترمیم پوست است. حتماً می‌دانید که خوابیدن با آرایش چه آسیب سنگینی به پوست شما می‌زند و به همین علت همه بانوان هنگام خواب، صورت خود را از هرگونه آرایش و آلودگی پاک می‌کنند تا در طول خواب شبانه پوستشان نفس بکشد. اما جدا از همه این‌ها، شب‌ها تنها زمان پاکسازی پوست نیست. بلکه بهترین وقت برای استفاده از محصولات تقویتی و ترمیمی است که به بهبود و ترمیم بافت پوست شما سرعت می‌بخشند. کرم شب یکی از این محصولات است.

اگر پوستی خشک و کم‌آب، ملتهب و یا پر از چین و چروک دارید، خرید کرم شب بهترین انتخاب برای شماست. این کرم سرشار از مواد مغذی و ویتامین است که موجب تقویت، بازسازی، ترمیم و آبرسانی پوست شما می‌شود. عملکرد این محصول به گونه‌ای است که در طول شب و هنگامی که پوست شما در حال استراحت است، مواد مغذی لازم را به آن می‌رساند و استفاده مستمر و اصولی از آن بر روی پوست شما تاثیری بی‌نظیر دارد.

کرم شب، قدرت محافظت از پوست شما را در برابر آلودگی‌ها و تابش نور خورشید ندارد و به همین علت استفاده از آن در طول روز توصیه نمی‌گردد. بنابراین بهترین راه استفاده از این محصول این است که شب‌ها قبل از خواب صورت خود را تمیز کنید و پس از زدن این محصول به پوست صورتتان به رختخواب بروید.

 

برای خرید بهترین کرم شب از فروشگاه آرایشی بهداشتی سرمه کلیک نمایید.

 


:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()