کرم شب
نوشته شده توسط : نازگل آزادی

شب‌ها بهترین زمان برای استراحت، بازسازی و ترمیم پوست است. حتماً می‌دانید که خوابیدن با آرایش چه آسیب سنگینی به پوست شما می‌زند و به همین علت همه بانوان هنگام خواب، صورت خود را از هرگونه آرایش و آلودگی پاک می‌کنند تا در طول خواب شبانه پوستشان نفس بکشد. اما جدا از همه این‌ها، شب‌ها تنها زمان پاکسازی پوست نیست. بلکه بهترین وقت برای استفاده از محصولات تقویتی و ترمیمی است که به بهبود و ترمیم بافت پوست شما سرعت می‌بخشند. کرم شب یکی از این محصولات است.

اگر پوستی خشک و کم‌آب، ملتهب و یا پر از چین و چروک دارید، خرید کرم شب بهترین انتخاب برای شماست. این کرم سرشار از مواد مغذی و ویتامین است که موجب تقویت، بازسازی، ترمیم و آبرسانی پوست شما می‌شود. عملکرد این محصول به گونه‌ای است که در طول شب و هنگامی که پوست شما در حال استراحت است، مواد مغذی لازم را به آن می‌رساند و استفاده مستمر و اصولی از آن بر روی پوست شما تاثیری بی‌نظیر دارد.

کرم شب، قدرت محافظت از پوست شما را در برابر آلودگی‌ها و تابش نور خورشید ندارد و به همین علت استفاده از آن در طول روز توصیه نمی‌گردد. بنابراین بهترین راه استفاده از این محصول این است که شب‌ها قبل از خواب صورت خود را تمیز کنید و پس از زدن این محصول به پوست صورتتان به رختخواب بروید.

 

برای خرید بهترین کرم شب از فروشگاه آرایشی بهداشتی سرمه کلیک نمایید.

 




:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: